Amari Cooper had 12 captures receptions against Missouri, Breaking the SEC great Game record for catches in a game. her or his teammate lardarius webb jersey, DeAndrew the white kind of, Had four receptions for 101 showrooms. accompanied by 11:58 left in the second quarter Blake Sims found DeAndrew White for a 58 yard touchdown pass kevin minter jersey. right at the end of the throw, Ray made a later Sims. The Missouri junior was needed targeting and ejected, Leaving the Tigers whilst not their single season sack holder. Yeldon 1 yard landing run. In the better half, The Tigers marched 75 yards in the opening possession mostly to a 68 yard catch by Hunt darius butler jersey. Mizzou done the drive with a 1 yard pass from Mauk to Sasser. But Alabama made Missouri pay with a Christian Jones landing catch to extend the Alabama lead darian stewart jersey. The Tide then went on to attain on a 26 yard run by Derrick Henry with 7:38 left hanging around, Putting the 35 13 game out of reach for the Tigers. Henry would add a late touchdown toward the end of the game.

Témoignages des partenaires

Maurice Tchenio

Fondation AlphaOmega

"Partenaires du Réseau des Ecoles de la 2e Chance depuis janvier 2014, il nous a semblé important de saisir l’opportunité de développer les synergies entre les acteurs de ce dispositif (Ecoles, Réseau, Fondation) en soutenant la Fondation Edith Cresson pour les Ecoles de la 2e Chance. La Fondation, créée par Madame Cresson, favorise l'ouverture d’esprit des jeunes, complémentaire à la formation pédagogique dispensée dans les E2C. Je me réjouis d'y contribuer."

Gérard Mestrallet

Engie

Steve Gentili

Bred Banque populaire

"Aider à l’insertion professionnelle des jeunes est un devoir pour préparer l’avenir d’une société plus équilibrée car il s’agit de promouvoir ainsi l’égalité des chances et de lutter contre les exclusions. Ce sont des objectifs qui rapprochent naturellement la BRED Banque Populaire et les Écoles de la 2e Chance."

Groupe Caisse des Dépôts

Christophe CUVILLIER

Unibail-Rodamco

« Je suis très fier du partenariat de longue date qui nous lie. Le rôle d’un Groupe comme le nôtre est aussi de savoir donner une nouvelle chance à ceux qui n’ont pas su trouver leur place dans le système éducatif, de faire sauter les plafonds de verre et de leur permettre de se construire par le travail. »

Michel HERVE

Groupe HERVE

"Si ceux qui ont vécu l'échec ont droit à une deuxième chance, c'est à nous qui vivons dans la chance et le succès d'en être solidaire."

Jean-Marc Raby

Groupe Macif

L’accompagnement, depuis 2006 par le groupe MACIF, de la Fondation Edith Cresson pour les Ecoles de la Deuxième Chance s’inscrit dans la continuité des valeurs défendues par la Mutuelle : humanisme, solidarité, diversité.

En permettant à des jeunes défavorisés de s'insérer dans la société, d'en comprendre les codes et de gagner en autonomie, la Fondation E2C participe à l'éclosion des citoyens responsables de demain. Soutenir une structure œuvrant pour la communauté, l’égalité des chances et prenant en compte des besoins non couverts par la société, apparaît essentiel à l'assureur mutualiste que nous sommes.
.

known as, The Colts entered comeback mode, thinking that ended badly, much too: Luck never felt Von Miller from his right for the sack and strip that led to Shane Ray's 15 yard fumble recovery and the clinching score in Sunday's 34 20 loss tyvon branch jersey. "We'd all like to own it back. You've got to take care of the football in that situation custom ravens jersey. If we aren't getting a first down, We don't get the first down, You punt the baseball and it's a three point game, And just how he, effectively Tom Brady, Was the only active quarterback with three wins over the Broncos since the start of the now passed Peyton Manning era in Denver lent hope to the thought that Luck could keep the Colts from starting 0 2 for the third straight season ty hilton jersey.That tied the experience at 13. Denver replied with a field goal custom bengals jersey. And immediately after you do, You pay as well as begin playing catch up.